2014 m. rugsėjo 24 d., trečiadienis

Intel Galileo

Viskas prasidėjo, prieš maždaug tris mėnesius, kai elektronika.lt portale užtikau šią temą. Microsoft'as vykdė tokią akciją - nemokamai dalino Intel Galileo plokštes. Tereikėjo užsiregistruoti, parašyti kokios turi patirties programavime, ir aprašyti keletą idėjų, ką tu nuveiktum su Intel Galileo.
Nusprendžiau ir aš pabandyti laimę, užsiregistravau. Kiek prisimenu parašiau dvi idėjas: 1. Namų automatizavimo sistema 2. EEG įrenginys, sekantis akių judėjimą miegant, ir pagal tai nustatantis ar subjektas sapnuoja, na, o kadangi dabar ant bangos IoT, tai prirašiau dar, kad jungiamas prie interneto :). Man atrašė, kad duos žinoti jeigu turės daugiau plokščių, nes kaip supratau tuo metu jau nebedalino. Na pagalvojau, kad nieko neišėjo, ir kažkaip apie tai pamiršau.

O štai po mėnesio gavau el.laišką, kad buvau buvau atrinktas, ir man nusprendė atsiųsti šią plokštę. Tai man buvo didžiulė staigmena, nes seniai buvau praradęs viltį :). Dar po savaitės gavau laišką, kad siunta išsiųsta, ir fedex siuntos sekimo kodą. Po 10d. siunta pasiekė Lietuvą, ir pastrigo muitinėje. Siunta buvo deklaruota 150$ vertės, taigi reikėtų sumokėti nemažai mokesčių, todėl jau buvau nusprendęs atsisakyti, kai su manimi susisieks. Tačiau gavus el. laišką iš fedex, paaiškėjo, kad visus muitus, mokesčius ir t.t. padengs siuntėjas, t.y Microsoft, ir man tereikia pasirašyti išmuitinimo sutartį! Dar karta labai apsidžiaugiau...

Ir štai šiandien, išgirdau skambutį į duris, o už durų stovėjo kurjeris. Pasirašiau ir man atiteko štai ši dėžė.


Atplėšiam ir pradžioje randame sveikinimą nuo Microsoft.




Žiūrim ką turim toliau...


O čia ir prasidėjo staigmenos :).








Viduje randame USB tinklo plokštę, patch kabelį, 16Gb 10 klasės microSD kortelę (vėliau paaiškėjo, kad joje įrašyta Windows OS Intel Galileo plokštei), ir 3mm žalią šviesos diodą :). Likau maloniai nustebintas, nes nesitikėjau kažko, apart Intel Galileo. Aišku galbūt reikėjo pirmiausia perskaityti tą atviruką :).

Na, o dabar prie pagrindinio objekto - Intel Galileo. Atidarome dėžutę.





Viduje randame 5V 3A adapterį, krūvą kištukų įvairioms šalims, na ir žinoma patį Intel Galileo. Iš tikrųjų man labai patiko pačios dėžutės dizainas - tikrai puikiai pasidarbuota.

Pasirodo yra ne vienas būdas jį programuoti. Galima rašyti programas Arduino aplinkoje ir įkelti į flash atmintį. Galima į SD kortelę įsirašyti Linux OS, ir ten rašyti programas, kad ir Python kalba. Arba, kaip dariau šiuo atveju, įdėti SD kortelę su windows OS, ir rašyti kodą Visual Studio programa.

Tiesa sakant nelabai aš dar spėjau su ja susipažinti, bet bent šviesos diodą pamirksinau :)

6 komentarai:

  1. Einasau kaip tau pasisekė!!! Taip nuliūdes buvau, jog nesuspėjau tai ragas. Mėnesį vėlavau. Sveikinimai!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dėkui, nesijaudink pasiseks kitą kartą. Beje sveikinu, tu parašei pirmąjį šio blogo komentarą :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Eina sau, kaip visada pražiopsau geriausias akcijas. Jums taip pasisiekė. O ir kurjeris tikrai greitai pristatė siuntą. Nes bent man iš užsienio tai eina ilgiau.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tikiuosi ir man pasiseks kažkada... O kas apie kurjerius, tai man kurjeriai visada siuntas greitai pristato. Dar nebuvo, kad vėluotų ar nepristatytų prekių.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sveiki, ar turite patirties su time lapse video softu ? Nusipirkau Durų akutė - kamera. Ir noriu padaryti time lapsą, nes vienas katinas labai juokingai vis tuo pačiu metu kasiden ateina ir drasko mano duris.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Sveiki, apskritai su video nelabai dirbęs esu, ypač su time lapse, tai nelabai ka ir patart galiu :).

    AtsakytiPanaikinti