2014 m. liepos 20 d., sekmadienis

UNI-T UT61E multimetras

Seniai jau norėjosi naujo multimetro, nes iki dabar naudojausi paprastu už 30Lt. Norėjau išleisti iki 150Lt, tačiau už tokią sumą nieko padoraus nesimatė, tai kaip ir atidėjau tą mintį neribotam laikui. Bet neseniai benaršydamas internete užtikau UNI-T firmos multimetrą UT61E. Mane patraukė didelės rezoliucijos ekranas (4 skaičiai po kablelio), automatinis ribų parinkimas, RMS įtampos matavimas, ir galimybė prijungti prie kompiuterio. Tai pat didelis deklaruojamas tikslumas. Čia galite pasižiūrėti šio multimetro specifikacijas. Pagrindinis šio multimetro trūkumas yra prastokai padaryta iėjimo apsauga, internete skaičiau, kad kai kurie savo multimetrus sudegino. Tačiau kadangi didelių galingumų aš dažniausiai nematuoju, tai man šis trūkumas netrukdo. Mjlorton apie šį multimetrą padarė išsamią 4 dalių apžvalgą. 1 dalis, 2 dalis, 3 dalis, 4 dalis.


Taigi nusprendžiau, kad tai geriausias multimetras kainos-kokybės-funkcionalumo atžvilgiu, ir jį nusipirkau eBay'juj už 136Lt. Buvau labai nustebęs kai iš Honkongo siuntinys atėjo per 10 dienų.


Išpakuojame ir štai ką randame :



Komplekte yra : Multimetras, instrukcija, RS-232 laidas prijungimui prie kompiuterio, diskas su programine įranga, matavimo laidai, ir adapteris matuoti komponentam.


Tas adapteris iš esmės skirtas tranzistoriams matuoti, tačiau šis multimetras neturi tokios funkcijos. Bet ji vis tiek galima naudoti SMD rezistoriam, kondensatoriam t.t. matuoti, bei detalėm su ilgom kojom.

Tikslumo neturiu kuo patikrinti tačiau lyginant su oscilografu tai įtampos 1 prie 1. Beje šis multimetras turi ir dažnio matavimo funkcija nuo 1Hz iki 220MHz. Prijungus prie oscilografo 1Khz išėjimo rodo tiksliai 1.000Khz

Multimetras man patiko, bet jau ta pačią dieną jį perdariau :).

3 komentarai:

  1. Skaitau, kad siuntiniai ateina per 10 dienų iš Honkongo ir negaliu patikėti. Kiek pati esu pirkusi iš Ebay, tai visada laukdavo bent mėnesį. Kažkiap net pavydu skaityt, kad žmonės taip greit sulaukia savo prekės.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na būna įvairiai. Štai pavyzdžiui neseniai prekės laukiau net du mėnesius, o trumpiausias laikas per kurį esu gavęs, man atrodo yra 7 dienos. Šiaip esu parsisiuntęs virš šimto siuntinių, ir mano patirtimi vidutinis atsiuntimo laikas yra apie 20 dienų.

      Panaikinti
  2. Tikrai labai greitai siunta atėjo - 10 dienų tikrai geras rezultatas. Man kartais užtrunka iki poros savaičių iš panašios vietos. Bet visada priklauso nuo kurjerio.

    AtsakytiPanaikinti